Запрошуємо в фірмові магазини OLDCOM в Києві за адресами вул. Попудренка 1 та вул. Щербакова 47а.
Мова  Русский Українська

Умови обміну або повернення товару

Умови обміну та повернення якісного товару.

Виявилося, що замовлені товари не підходять

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», протягом 14 днів від дати покупки, (у нас - від дня отримання замовлення), Ви можете повернути замовлені товари і отримати назад їх вартість. Так само, можливий обмін на інший розмір або іншу модель товару. 

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», товар належить обміну або поверненню коштів, в разі відсутності видимих ознак його носіння, у фірмовій упаковці. Не допускається нанесення на упаковку написів, адрес і іншого. Коробки, обмотані клейкою стрічкою, без додаткової упаковки назад не приймаються. 

У разі обміну або повернення товару, клієнт оплачує доставку товарів в офіс або склад магазину. Якщо клієнт вирішив не обмінювати товар, а повернути кошти, йому повертають вартість товару за вирахуванням транспортних витрат.

Якщо покупець не повідомив інтернет-магазин про повернення товару, і не сплатив його доставку до нас, сума витрат буде віднята від вартості замовленого товару.

Причиною повернення вийшла помилка працівників магазину

Клієнту повертають повну вартість замовлення, так само, магазин оплачує зворотну пересилку товару. Під помилкою магазину мається на увазі:
- вислана не та модель, що вказана в замовленні;
- висланий не той розмір, що зазначений в замовленні;
- колір моделі не відповідає фотографії (наприклад: замість чорних, чоботи виявилися червоними). При цьому, не враховуються невідповідності відтінку того ж кольору, в зв'язку з тим, що на різних моніторах одне і те ж зображення може виглядати по-різному;
- надіслана явно бракована модель.

При оформленні посилки на пошті

При оформленні посилки на пошті врахуйте:
- повернення грошей, або обмін на іншу пару проводиться лише після того, коли посилку повернуто в магазин;
- повернення товарів здійснюється звичайною посилкою, а не післяоплатою. Посилки, які клієнти відсилають післяоплатою, з пошти забиратися не будуть, оскільки оплата повернутого товару проводиться лише після перегляду посилки;
- при заповненні бланка на відправлення посилки, обов'язково потрібно вказувати повну вартість товару в графі «Оголошена ВАРТІСТЬ посилки» оскільки, в разі втрати вантажу, саме цю суму компенсує перевізник.

Порядок оформлення обміну

Що потрібно зробити, щоб обміняти товар:
1. Протягом 14 днів від дати отримання посилки, надішліть взуття, яка не підійшло, за адресою, вказаною на сайті.
2. Виберіть в каталозі товари, які слід вислати на заміну, і оформите нове замовлення. У коментарях до замовлення вкажіть причину обміну. Також, просимо Вас вкласти в коробку з поверненням записку, яка містить інформації про Вас (E-mail, ПІБ, телефон, адреса), а також на яку модель потрібно зробити обмін.
3. Як тільки повернення буде отримано, Вам передзвонить один із співробітників магазина для узгодження деталей обміну.

Повернення коштів

Що потрібно зробити, щоб повернути кошти:
1. Протягом 14 днів від дати отримання посилки, надішліть взуття, яка не підійшла, за адресою, вказаною на сайті.
2. У коробку вкладіть записку про те, що хочете отримати назад вартість товару, або передзвоніть по одному з наших контактних номерів, щоб обговорити порядок повернення грошових коштів з оператором.
3. Гроші будуть повернуті терміном до 7 днів від дати отримання повернення в поштовому відділенні. Повернення коштів здійснюється банківським переказом, виходячи з вартості товару на момент його покупки.

Нагадуємо, що повертається тільки вартість товару. Вартість пересилання повернення сплачує клієнт. Винятком є випадки, коли причиною повернення послужила помилка працівників сайту (дивіться вище). В цьому випадку ми компенсуємо вартість пересилки повернення і оплачуємо банківські послуги по переказу грошових коштів.